Fortælling, formidling eller en grundig forklaring

- hvad har du brug for?




Fortællingen giver dine kunder en ide om hvem du er eller hvad dit produkt giver dem. En fortælling viser på 2 sekunder, hvad du står for, og hvilke værdier du prioriterer; bæredygtighed, pris, kundekontakt og hurtig service eller...?!


 De fleste virksomheder har et logo som en slags "tag", der kan genkendes og let kobles til virksomheden på 1 sek, men enkelhed har også en pris, og det kan betale sig at investere i et visuelt budskab, der går mere i dybden og fortæller lidt mere af historien.



Se eksempler herunder...

Værdi-fortællingen

Dyrevelfærd
Dyrevelfærd
"dyrevelfærd er livskvalitet for alle pengene"
Gamle & Nye Familieformer
Gamle & Nye Familieformer
"Læs mere om de traditionelle familieformer i en moderne verden herunder.."
Lokal Frugt & Grønt
Lokal Frugt & Grønt
"Kun det bedste hos os!"

Logoer

levmed.dk
Snirkelspir logodyr
logo Hanstholm Asylcenter



Formidling er overlevering af viden fra dig til modtageren. Uanset om du sælger viden eller blot information om hvad du kan gøre for dem, så er illustrationer fantastiske til at highlighte kernepunkterne, som du vil sikrer dig at man husker efterfølgende.




Forklaringer understøtter! Hvorvidt det er begreber og koncepter eller en konkret opskrift, så er nogle ting bedre vist og komplicerede sammenhænge langt finere tydeliggjort på en god illustration.


Se eksempler herunder...

Understøttende illustrationer

bryllupsillustration
festsangekonfirmation dreng

Forklarinde illustration

energiforbrug